Anmäl dig till våra kurser och läger!
Solnas Sommar läger 2019!
Ett konståkningsläger i Solna med fokus på kvalité!

Föreningen Skating&Dance Academy önskar er för sjätte året i rad hjärtligt välkomna att träna med oss.

Lägret vänder sig till konståkare i alla åldrar från nybörjare till internationell elit.
Vuxen grupper om minst tre på samma nivå anmäler.
Vi erbjuder 4 perioder toppträning i Solnas nya fina ishall.

Det är med stor glädje som vi kan presentera erfarna och meriterade tränare Danil Yefimtsev, Ludmila Kaluzhna, Melanie Joseph, Kevin Jasko, Vera Pokrovskaya, Pia Pettersson, Roman Gazave mfl som tränare på vårt läger.

På schemat står det steg-bågåkning, teknikträning, programåkning samt privata lektioner/koreografi.

Test på onsdag den 14 juni, i slutet på lägerperiod 2.

Länk till anmälan
OBS! Kolla med din försäkring före du bokar våra läger. Avgifter återbetalas inte pga sjukdom eller skada.
Frågor och önskemål till info@skateacademy.se
Varmt välkomna!
Tränare på Solna Skating Camps 2019

• Danil Yefimtsev (alla perioder)
Danil arbetar som huvudtränare i föreningen Skating&Dance Academy och  i EkeröKK.
Danil kommer ursprungligen från Ukraina där han har tävlat på landslagsnivå. Efter sin aktiva karriär turnerade Daniil med de professionella is-showerna, bl.annat med den världsberömda Holiday on Ice och Bolshoy on Ice. Danil har högsta akademiska tränareutbildning från sitt hemland och har arbetat som tränare i Ukraina, Dubai och på Island. Danil har svensk steg 4A tränareutbildning om domareutbildning. Han är dessutom utbildad yoga instruktör.
  • Vera Pokrovskaya (1-5/6, 8-12/6, 5-9/8)
Vera är huvudtränare i konståkningsklubben Sundbyberg. Vera har 5-årig internationell tränarutbildning vid ryska Idrottsakademin i S:t Petersburg, vilken är den högsta nivån i Ryssland. Även utbildad i fysiologi och psykologi. Vera över 30 års erfarenhet som tränare och har tränat såväl elit- som landslagsåkare.Hon har bland annat tagit fram en nordisk juniormästare, en bronsmedaljör på SM och deltagare i Universiaden 2011. Vera har utsetts till årets ledare i Västmanland och belönats med Hans Linds stipendium för att ha lyckats få flest egna åkare att bli uttagna att tävla på SM. Om man beskriver Vera med tre ord är hon: Noggrann, Hängiven och Karismatisk!
  • Pia Pettersson (10-14/6 samt 24-28/6)
Tränare med egna åkare är välkomna att kontakta info@skateacademy.se

Följ oss på Facebook:
Följ oss på Insta:
Beställ klubbkläder på Kskates hemsida:
Köp och slipa skridskor på Basset Blades:
Din annons här? Kontakta oss: